Google търсене

четвъртък, 24 февруари 2011 г.

Алергична хрема. Херпес. Парадонтоза, гингивит, стоматит и др.

"Здравейте всички във ФЛП България! От лятото на 2003 г. съм дистрибутор на ФЛП. Благодаря на спонсорите си, че ме запознаха с тези прекрасни продукти. Бих искала да споделя опита си с един от най-популярните продукти – Aloe First. Голямата ми дъщеря е на 14 г. и от малка страдаше от алергична хрема, която все не успявахме да излекуваме. От август започнах да пръскам Aloe First в носа и гърлото й и два пъти на ден пиеше по една таблетка Bee Pollen. До есента от хремата нямаше и следа. Вече осем месеца дъщеря ми е съвсем добре. Продължава да пие Bee Pollen като биологично активна добавка. 

Всички нейни приятелки станаха почитателки на Aloe First като идеално почистващо и противовъзпалително средство за тинейджърските им лица. 

При най-малкото оплакване от болки в гърлото на двете ми дъщери пръскам Aloe First през 10-15 мин и така ликвидираме проблема за един ден. Благодарение на този продукт и на Aloe Activator и двете ми деца не са отсъствали нито един ден от училище, защото не са боледували дори от лека хрема. Aloe First има отличен ефект и при хора, които получават херпеси по устните. Няколко напръсквания са достатъчни, за да се предотврати появата им.

Горещо препоръчвам на всеки, който има проблеми с венците или е претърпял хирургическа намеса в устата, да използва Aloe First. Аз лично се пръсках с този продукт след изваждане на зъб. Моята зъболекарка заяви, че ако самата тя не бе извадила въпросния зъб предния ден, никога не би повярвала, че раната е толкова прясна. Сега д-р Колева също е дистрибутор на ФЛП и употребява Aloe First, Aloe Vera Gelly и пастата Forever Bright Toothgel в зъболекарската си практика при парадонтоза, гингивит, стоматит и други стоматологични проблеми.

Продуктите на ФЛП са прекрасни и с радост ги препоръчвам на всички майки, които искат децата има да бъдат здрави, а те самите да са красиви, жизнени и енергични."

Разказ на Златинка Радева, (Асистент Супервайзор)
Варна


Няма коментари:

Публикуване на коментар