Google търсене

петък, 29 април 2011 г.

Исхемичен инсулт

Ще разкажа как се запознах с продуктите на ФЛП. Един познат със соларно студио ми предложи да стана сътрудник и ми даде дистрибуторския комплект. Разгледах продуктите, сториха ми се скъпи и толкоз. След близо една година баба ми получи исхемичен инсулт. След четири или пет дни, не помня точно, ми я изписват от "Исул" в безнадеждно състояние. Сетих се за моя познат с алоето и му звъннах . Тя беше с парализа и неадекватна. Хранехме я със спринцовка.  Взех ѝ Forever Ginkgo Plus, Arctic-Sea Super Omega-3 и Forever Bee Propolis. Започнах да ѝ давам от тях и за 10 дни тя започна да ни разпознава. Първите ѝ думи бяха: "Защо ме храниш със спринцовка? - дай ми лъжичка." Продължих да ѝ давам продуктите, като добавих Forever Freedom. За един месец тя проходи с бастунчето до тоалетна при пълна лява перализа - Чудо! - та тя беше на 87 години. Тогава викнах личния ѝ лекар да види как е и му показах лекарствата които и давах и той каза че това са подържащи лекарства и от това няма начин да се оправи и тогава му показах и продуктите на Форевър Ливинг Продъкс и той каза че най-вероятно те са помогнали за възстановяването. Така аз повярвах в силата им и реших да се занимавам по сериозно с тях, за да помагам на хората. 

Разказ на Антония Панова, Асистент Супервайзор - София

Няма коментари:

Публикуване на коментар