Google търсене

четвъртък, 9 декември 2010 г.

Камъни в бъбреците


През август 2003 г. получих бъбречна криза. Поради лекарска и аптекарска немарливост ми бе предписан антибиотик, без да бъде уточнена дозировката и разфасовката на лекарството. Открих грешката, след като два дни бях приемала два пъти по-висока доза от необходимата. Чувствах се зле – гадеше ми се, повръщах, ушите ми бучаха, мускулите и ставите ме боляха. Направих изследване на кръвта при личния си лекар и резултатите бяха обезпокоителни – показанията на левкоцитите граничеха със злокачествена анемия. Предписаха ми швейцарски таблетки за повишаване на хемоглобина. Взимах ги 30 дни, но продължавах да се чувствам отпаднала и изтощена. 

През септември моя съученичка, дистрибутор във ФЛП, ми разказа за продуктите на фирмата. След случилото се изпитвах страх от всички хапчета. Въпреки това взех каталога с продуктите на ФЛП и се консултирах с личния си лекар. Становището му беше, че мога да заменя швейцарските таблетки с Forever Gin-Chia . Започнах да приемам три пъти на ден по една таблетка. С изненада и неописуема радост открих, че още на третия ден почувствах прилив на енергия, сили и жизненост.
Чувствах се много по-добре отколкото след 30-дневното лечение с швейцарското лекарство, а то бе и доста по-скъпо. Това ми бе достатъчно, за да повярвам в качествата на продуктите на ФЛП. Продължих да пия Forever Gin-Chia и тъй като идваше зима, по съвет на моята спонсорка добавих към нея и Aloe Vera Gel. Изкарах цяла зима, без да боледувам. Промени се цветът на кожата ми – изчезна восъчната бледност, както и останалите признаци на анемията – отпадналост и студени крайници. Нещо повече, положително се повлияха косата, ноктите и въобще целият ми вид. И до днес продължавам всеки ден да взимам по две таблетки Forever Gin-Chia и Aloe Vera Gel. 

Споделих с приятелката си за чудесните продукти на ФЛП. Тя бе изкарала двустранна бронхопневмония през юли 2003 г. След четири месеца още не се беше възстановила, въпреки непрекъснатия прием на лекарства и витамини. Посъветвах я да започне да взима Forever Gin-Chia. След две седмици ми сподели, че болките и тежестта в гръдния й кош са изчезнали. По-късно тя също започна да пие и Aloe Vera Gel. Като мен и тя не се разболя въобще през зимата, въпреки тежката пневмония, която бе изкарала. 

От началото на октомври започнах да давам Aloe Vera Gel на внучката си Никол, която бе само на девет месеца. Нямахме здравословна причина. Направихме го профилактично – за укрепване на имунната система, тъй като детето се роди много мъничко – 2,3 кг и известно време беше в кувьоз. Никол и до днес пие по една чаена лъжичка Aloe Vera Gel по четири пъти на ден, половин час преди храна. Зимата изкара без да боледува, въпреки многобройните вируси и грипни епидемии, подобри апетита си, зъбките й поникнаха без усложнения и температура. А най-важното е, че детето расте здраво, жизнено и много по-пъргаво, палаво и буйно в сравнение с другите деца на нейната възраст. Няма по-голямо удовлетворение от това да гледаш едно слънчево и лъчезарно дете, волно като жребче.

Ангелина Евтимова (Асистент Супервайзор)
София

Няма коментари:

Публикуване на коментар