Google търсене

сряда, 10 август 2011 г.

За здравето, хармонията и свободата с Форевър

"Преди пет години животът ме застави да си направя равносметка: имах всичко – високо образование, хубав дом, прекрасно семейство, добър стандарт, успешна кариера.
Бях загубила, обаче, най-ценното нещо – здравето. Тогава смятах, че нищо и никой не може да ми помогне. Затова скрих от най-близките си същества здравословните си проблеми, за да не ги тревожа. И изведнъж се усетих сама. Напуснах работа, за да прекарам оставащото ми време на спокойствие. Рисувах, слушах музика, четях. И чаках...

Така измина една тежка година в очакване на края. Животът ми даде хубав урок: всичките ми знания не можеха да ми помогнат. Колко истина има в думите на Хърбърт Спенсър: „От всички знания, които имаме, най-важни са знанията за здравето“. Очевидно съдбата ме подготвяше за вълнуваща среща.

Случайно попаднах на напитката гел от алое вера – емблемата на Форевър. Реших да опитам и купих няколко тубички, като не знаех нищо нито за алоето, нито за Форевър. Веднага започнах да изучавам компанията и продуктите й. С всеки ден ставах по-уверена. Многоскоро цялата продуктова гама влезе вкъщи. Вече вярвах, че ако нещо може да ми помогне, то това ще е Форевър.

Разширявах познанията си за това как да поддържам здравето си и откривах, че най-новите научни изследвания са материализирани в нашите продукти. Като човек, уважаващ науката, за мен това откритие бе много важно. Мисълта за края вече избледняваше. Ежедневно ползвах продуктите и се чувствах все по-добре, като непрекъснато разширявах познанията си. На деветия месец си направих контролни изследвания. Резултатите бяха зашеметяващи. Една след друга диагнозите отпадаха. Започвах нов живот – живот с Форевър. Нямаше по-щастлив човек на света от мен!

Но разказът не спира до тук:

"Неусетно измина една година, през която несъзнателно съм се подготвяла за следващата стъпка. За нея не само че не мислех, но дори нищо не разбирах. Фитилът запали нашият управляващ директор. МЛМ беше непозната за мен област. Трябваше да си набавя информация, да осмисля принципите и да реша дали мога да продължа напред. Реших да опитам. През следващите два месеца станах Супервайзор. Пет месеца по-късно станах Мениджър. Успях, но бях и здрава.

Как Форевър ми помогна да постигна този успех само за 18 месеца, а цяла година преди това броях месеците живот, които ми остават след 30-годишна успешна ка-
риера? Форевър ми даде хармония и свобода: станах Мениджър не за сметка на здравето си, а укрепвайки го. Поддържам здравето си, печелейки пари. Печеля пари, получавайки и давайки здраве. Получих свободата сама да определям кога, колко, с кого, как и къде да работя, без да крада от времето си, за да бъда с любимите си хора. И същия шанс давам на други хора. С Форевър съм свободна и независима, в хармония със същността си. Настъпи моментът за моята отплата за новия живот, който Форевър ми даде. Вече втора година водя обучения на дистрибутори, като им предавам натрупаните знания и опит, за да могат правилно да се ориентират кога, защо и как да ползват нашите продукти. Обичам да обучавам младите, за да осъзнаят навреме, че ключът за подобряване на здравето, външния вид и доходите
им е Форевър.

Усмивката и благодарността на хората, на които помагам, ме зареждат с нова енергия, те са моята награда. Да си с Форевър е не само здраве и красота. Да си с Форевър е не само благополучие. Това е отдаденост. И аз се посвещавам на Форевър. Затова и така силно ме трогват думите на Рекс: „Силата на Форевър е силата на любовта“.



Разказ на  Илиана Веселинова - Мениджър.
Снимка и текст - из бюлетина на ФЛП България.

Няма коментари:

Публикуване на коментар