Google търсене

събота, 13 ноември 2010 г.

Карцином на белия дроб





В началото на април на 2002 год. получихме смразяващо съобщение. Най-добрият приятел на баща ми Димитър Иванов от гр. Пловдив беше постъпил в болница с първоначална диагноза бронхопневмония, която след пълни изследвания беше заменена с „дребноклетъчен карцином на белия дроб”. Не можехме да повярваме, че тази страшна диагноза е вярна, защото чичо Митко изглежда физически здрав и силен мъж, неуморим любител на дългите планински преходи и ските, и никога не беше пушил.
Реакцията ни след първоначалния шок беше, че диагнозата е сгрешена и трябва спешно да се направят нови консултации и прегледи при водещи специалисти в гр. София. Беше уреден преглед при доц. Д. Петров от Клиниката по белодробни заболявания на Медицинска академия – София. Бяха направени нови изследвания, след които доц. Петров потвърди диагнозата. Той обясни, че този вид карцином не се оперира и единственото възможно лечение е химиотерапията. Всеки може да си представи чувството за безизходица, породено от страшната окончателна диагноза и ограничените възможности на предлаганото стандартно лечение. Всички роднини и приятели започнаха трескаво да търсят алтернативни методи за лечение. Тогава разказах за чудотворното действие на гела от Алое Вера, който спаси живота на приятелката ми Юлиана от гр. София. Преди три години на Юлиана беше поставена диагноза „карцином на гърдата в трета фаза”. Първоначално лекарите отказаха операция. След като тя в продължение на около месец приемаше по триста милилитра гел от Алое Вера на ден, карциномът беше локализиран. Последвалите изследвания показаха, че развитието на болестта е преустановено и беше извършена операция. Заздравяването на раната и следоперативното възстановяване протече невероятно бързо, тъй като Юлиана продължаваше да пие същото дневно количество гел от Алое Вера. Тя продължи да приема гела и по време на лъчетерапията, което и` помогна да понесе по-леко страничните ефекти от лечението. Вече три години, контролните прегледи показват, че коварната болест е победена. Юлиана е здрава, но не се разделя с елексира, който ѝ помогна да победи болестта.
Предложих на чичо Митко веднага да започне да приема по двеста милилитра гел от Алое Вера на ден. През май започна лечението чрез химиотерапия в ИСУЛ. Лекуващият лекар беше предупреден, че болният пие Алое Вера. Той се съгласи гелът да се приема по преценка на пациента. Последваха вливания в продължение на 10 седмици и ежедневно приемане на посоченото количество гел от Алое Вера. И този път лечебният сок не позволи да се появят обичайните странични ефекти на химиотерапията. Нямаше повръщания и косопад. Това ни даде увереност, че гелът от Алое Вера действа. Скенерът, направен след приключването на химиотерапията, отново показа наличието на карцином. Последва почивка от един месец и отново беше проведено кратко лечение с химиотерапия, като през цялото време болният продължи да приема гел от Алое Вера и Lycium Plus по три таблетки на ден. След приключва-нето на химиотерапията направиха скенер. Ракът беше изчезнал. Радостта ни беше неописуема, но и същевременно се промъкна и съмнение относно показанията на скенера. Чичо Митко продължи да пие алое. След около месец направиха нов скенер. От карцинома нямаше и следа. Болестта отново беше победена с помощта на алое вера от продуктите на ФЛП.
Тези два случая в моята практика на дистрибутор на продуктите на Форевър Ливинг Продъктс ме изпълват с радост и удовлетворение и доказват, че тези продукти притежават уникалните свойства да помагат при лечението на тежки и труднолечими болести, както и да ни предпазват от тях.

14 коментара:

  1. тази стания я срещам вече за кой ли път в нета. почти във всеки здравен форум. реклама ли си правите като дистрибутор на лаое вера и всявяте надежда в неизлечимо болни хора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте интересува ме как мога да поръчам майка ми е оперирана от рак на гърдата сега събира течност и каква е цената за литър Алое Вера гел

      Изтриване
  2. istina li e tova ili luja?bashta mi e s rak na belia drob,sas razseiki po vsi4ki organi,i priema zagotivka ot aloe po recepta.dali ima niakakav shans da se zakrepi pone oshte niakoia i druga godina?

    ОтговорИзтриване
  3. ДА! Помага! На татко му откриха рак на белия дроб съвсем наскоро. 10-тина дни преди да му направят бронхоскопията той започна да приема същото Алое. До тогава хемоглобинът му беше 114, ако не се лъжа. Днес взех епикризата и изследванията. Хемоглобинът е 149. Моля ви, нека болните ви близки го приемат. Страхотна имуностимулираща сила има и може само да помогне, не и да навреди! Препоръчвам го. Можете успоредно с Алое-то да приемате и джинджифил с мед! А днес ми казаха и за отвара от магарешки бодил.
    Бог да е с вас и близките ви в борбата!

    ОтговорИзтриване
  4. Az iskam da popitam ot kade moga da go zakupia zachtoto v momenta i bachta mi e s rak na belia drob i sme potreseni moje pak i na nas da pomogne molia da mi pichete

    ОтговорИзтриване
  5. A na naszashto ne pomogna kato e tolkova efikasno?

    ОтговорИзтриване
  6. otkriha mi rak na pikuchniq mehur po vereme na vlivkite i vobshte sled operaciqta sam priemala ot tozi vid aloe lichno az sam dovolna ot lechenieto li ot vsichki bilki li neznaq dali ne e ot tova aloe no veche 8 godina nqma i sleda ot raka dali shte vi pomogne ili ne neznam no sas sigurnost e dosta polezno

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте! По професия съм рехабилитатор. Нагледал съм се на много неща и лекарства. Дистрибутор на форевър станах с цел да информирам хората за качествени икономични и помагащи продукти. Виждал съм много различни проблеми като всички се подобриха - Тони Крайчев 0988302042 tonikraicheff@abv.BG ако решите да поръчате или много информация... Всички имате 15%отстъпка. Нямаме такава практика, но аз го правя заради здравето на хората 35% за тежки случаи за 2 месеца.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте аз съм майка на две прекрасни близначета.днес ми правиха бронхоскопия.и не е много надежна.ако найсена действа бих искала да си го поръчам.да ми се обесни как точно се приема.

      Изтриване
  8. Здравейте каква е цената и как да поръчам

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте искам да поръчам

    ОтговорИзтриване
  10. Аз пия 14 дни и много се кърти нещо от белия ми дроб. Истинското лекарство с вино,мед и Алое Вера. Преди това бях много зле и без въздух,а само за рак не съм изследвана. Явно е точно това,но на мен Алое Вера ето,че ми помага.До кога да го пия,моля,кажете?

    ОтговорИзтриване