Google търсене

понеделник, 15 ноември 2010 г.

Нерви. Безсъние. Тютюнопушене.

Работя в шивашки цех в Атина вече 9 години, всеки ден по 13 часа дневно. В началото на юни 2004 г. физическият и психичният ми потенциал беше напълно изчерпан. Нямах сили дори да седя, чувствах се силно отпaднала. Имах световъртеж, гадене, бодежи в сърдечната област, изпитвах неописуем страх да остана сама в къщи, особено вечер. Няколко поредни нощи се опитвах да заспя, за да си отпочина, но не ме хващаше сън... с две думи отчайващо положение, като се прибави и фактът, че бях започнала строеж на помещение за фризьорски салон, за който трябваха нови средства. Напрежението беше свръхголямо, а аз не можех да се „отлепя“ от леглото да отида да си отработя надниците... лесно можеше мястото ми да се заеме от друг.

За мой най-голям късмет точно в този момент ме посети приятелката ми Любка Кирева, която съвсем наскоро беше започнала да разучава продукти за здраве и красота с алое и бе много ентусиазирана от първите постигнати резултати. Уплаши се от вида ми, но ме успокои: „Сигурна съм, че ще ти се помогне!“ и веднага завъртя на Мениджъра си Петя Йонкова за съвет. След един час вече пиех Aloe Vera Gel. Явно нервната ми система е била напълно „катастрофирала“ и съм се нуждаела от „интензивна помощ“. Вземах Royal Jelly 3 пъти по 1 таблетка и Fields of Greens по 15-20 таблетки на ден, за да успея за кратко време да прочистя организма си от натрупалите се токсини и същевременно да си набавя важни хранителни вещества, укрепващи нервната система. Обясниха ми, че това са естествени храни в концентриран вид и не съществуват никакви противопоказания за употребата им, така както плодовете и зеленчуците в прясно състояние. Да си призная честно, не вярвах нещо толкова обикновено да ми помогне в това критично състояние, след като толкова лекарства от специалисти – кардиолози, невролози и психиатри, не направиха абсолютно нищо. Но още на третия ден се почувствах работоспособна, а на петия направо летях. Даже успях да спра цигарите. Петя ми беше казала, че ако искам да се отърва от тях, сега е моментът – когато ми се допуши, вместо цигара да сдъвквам по някоя „ливада“.

Благодарение на чудотворните продукти на ФЛП сега живея нов живот. Приключих със строежа и мисля вече за оборудване. А защо да не започна и бизнес с ФЛП?! Имам пълно доверие в продуктите и няма да ми е трудно да го предам на други хора. Питам се само, „Нужно ли е да се сблъскаме с такъв непреодолим проблем като моя, за да открием верния път?! Не би ли било много по-лесно да се просветим навреме и да се погрижим да запазим здравето си, докато е все още в задоволително състояние?!

Веска Копанова (Асистент Супервайзор)

Няма коментари:

Публикуване на коментар