Google търсене

понеделник, 22 ноември 2010 г.

Артрозна болест. Ангина. Дебело черво.


Запознах се с ФЛП съвсем случайно в много тежък момент за моето здраве. От 32-годишна възраст страдах от артрозна болест, като най-силно засегнати бяха тазобедрените ми стави. Всяко движение ми беше трудно и ми причиняваше болка. От шепите лекарства, които взимах, се увредиха червата и черния ми дроб, а най-силно поразени бяха бъбреците ми. Наложи се дори да направя операция в София. Там се запознах с продуктите на ФЛП.

Веднага след като се върнах в Бургас, потърсих дистрибутори и сключих договор. Започнах да използвам продуктите и в продължение на няколко месеца редувах различни комбинации – Aloe Vera Gel, Aloe Berry Nectar, Nature-Min, Garlic – Thyme и др. Постепенно престанах да взимам традиционните лекарства и изцяло се доверих на ФЛП. В момента пия Forever Freedom и се чувствам отлично – здрава, жизнена и работоспособна.

С особено удоволствие работя с продуктите на ФЛП, за да помагам на свои близки и приятели. Многото положителни резултати радват и мен и тях. Наскоро ми се обадиха за едно момче, което имаше проблеми с дебелото черво. След 6 месеца приемане на Aloe Vera Gel, Lycium Plus, Nature-Min, Bee Propolis и Garlic-Thyme, той вече се чувства отлично.

Много мога да говоря за резултатите от употребата на тези вълшебни продукти. Внучето ми Петьо е на 9 години и непрекъснато боледуваше от ангина. Започнах да му давам по една лъжица на ден гел от Алое Вера Гел, впръсквах два пъти Aloe First и му давах Forever Kids. Сега Петьо е едно здраво и жизнено дете и повече от една година не е боледувал.

Срещата с тези продукти промени живота ми. Те са мое щастие и спасение.

Йорданка Тодорова – Асистент Супервайзор, Бургас

1 коментар:

  1. никъде не се вижда цената на всички тези чудодейни продукти,които лекуват,и които трябва да продадете.
    и.йонков

    ОтговорИзтриване