Google търсене

събота, 20 ноември 2010 г.

Периферна нервна система


Използвам продуктите на ФЛП близо две години. Цялото ми семейство и аз сме очаровани от тях. Много рядко посещаваме аптеките. Самата аз съм инвалид І група с придружител от 10 години. Заболяването ми е на периферната нервна система. Преди да започна да използвам продуктите на ФЛП ходех с две патерици. Едва четири месеца след като започнах да пия Aloe Vera Gel, Arctic Sea, Omega-3 и Forever Absorbent - C, успях да хвърля едната патерица.  Получих подобрение на краката и болките ми изчезнаха. Цялостно се почувствах много по- добре и изключително щастлива.
Преди няколко месеца ФЛП създаде нов продукт, наречен Forever Freedom – забележителна нова напитка, с която постигнах още по-голям ефект. Много разчитам на Forever Freedom да успея да хвърля и другата патерица. От новата напитка получих още по-голяма подвижност и увереност в походката. Горда съм с това, че бях първата в България, която я пробва, след пристигането и в офиса. Мога даразкажа за много други случаи с мои близки и познати, но няма да ми стигне мястото. Само ще спомена за сина си, който страдаше от алергия, причинена от зелени треви, мъх от тополи и прах. След като започна да пие Aloe Vera Gel, Forever Bee Pollen и Bee Propolis и той и аз забравихме за алергията, мъчила го години наред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар